Мої думки

Блоги в роботі вчителя

   На мою думку, використання блогосфери може непогано допомогти вчителю початкових класів у вивченні ІМ. А саме тому, що блог дозволяє розмістити інформацію у достатній кількості для швидкого сприймання і усвідомлення матеріалу, не перенавантажуючи увагу учня. 
   Окрім саме безпосередньої роботи з учнями, вчитель може з легкістю використати блог для комунікації з батьками і повідомлення актуальної інформації.  
   У блозі ми можемо розмістити ту інформацію, якою ми користуємося неодноразово і це дуже зручно, адже потім немає необхідності знов шукати потрібний нам матеріал. 


30.09.18

Картинки по запросу блоггер


Інтерактивні технології в роботі вчителя англійської мови

Картинки по запросу інтерактивні технології
    На мою думку, використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови доречне. адже це цікаво дітям. Крім того, що це доволі нові та незвичайні форми роботи, ці технології дійсно можуть покращити навчання, рівень знань учнів. Проте, є "але". Як на мене, інтерактивом не слід перенавантажувати освітній процес, адже результат може стати  зворотнім. Діти не засвоють матеріал на необхідному рівні.
    Перевагою інтерактивного навчання я вважаю те, що є взаємодія учня с вчителем, та між собою. Використання інтерактивних технологій сприятиме: ефективному повторенню вивченої лексики, поповненню словникового запасу; глибокому засвоєнню навичок правильної артикуляції; розвиткові уваги, пам’яті, мислення; формуванню вмінь працювати в парах, групах тощо.


15.10.2018

Технології розвитку критичного мислення на уроках англійської мови


  Як часто ми говоримо "критичне мислення", "розвиток критичного мислення", але не зважди ми розуміємо про що йде мова. Насправді ж критичне мислення - це властивість сприймати ситуацію глобально, знаходити причини і альтернативи; здатність генерувати чи змінювати свою позицію на основі фактів й аргументів.
   Формування даного типу мислення складається з 3х етапів : виклик, осмислення, рефлексія. Є дуже багато корисних і цікавих технологій для того, щоб навчитися мислити критично і використовуються вони на певних етапах.
   Я вважаю, що використання технологій критичного мислення (ось деякі з них: "Знаю-хочу знати-взнав", "Дерево припущень", "Fishbone", "Карусель"...) на уроках англійської мови в початкових класах доцільне і допомогає вчителю формувати в учнів іншомовну комунікативну компетенцію у нестандарний спосіб! 
   Особисто я до цього дня лише чула, що є такі технології, проте зараз мені дійсно стало цікаво, які вони існують, як працюють, ефективні вони чи ні. Якщо Вам цікаво ознайомитись з цією темою - на допомогу гіперпосилання! 
http://etwinning.com.ua/content/files/659841.pdf
      ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу критичне мислення


                                                                                          28.10.2018

Технологія розвитку критичного мислення "Fishbone"


На початку роботи з цією технологією у мене виникли певні труднощі, адже я не знала як саме працює технологія "Fishbone". Проте, трохи опрацювавши теоретичний матеріал, я спробувала скласти фрагмент уроку. І мені сподобалося, як  працює ця "Рибка". Виходить робота за певною схемою. Ми ставимо учням проблему та надаємо матеріал, який вони опрацьовують. Потім, учні мають виокремити факти та аргументи з даного проблемного питання, обговорюється разом з учителем і робляться висновки, які також записуються у цю схему.

На мою думку, якщо активно впроваджувати  технологію "Fishbone" у навчальний процес, то вона стане дуже корисною та продуктивною, адже діти будуть мислити по-іншому, намагатимуться підходити до проблеми та вирішувати її з різних точок зору. 
Похожее изображение
                                                                                        28.10.2018

Проблемне навчання (case-study) в роботі вчителя англійської мови

   Нещодавно мені довелося більш детально ознайомитися з проблемним навчанням, зокрема з такою технологією як метод кейсів (case method). 
   Як на мене, проблемне навчання - це вкрай важлива форма навчання, адже на уроках англійської мови вчитель спонукає дітей мислити нестандартно, знаходити та аналізувати інформацію самостійно, у той час коли сам вчитель може лише координувати роботу учнів. 
    Що мені ще подабається у проблемному навчанні це те, що проблемні ситуації, під час навчання, створюються наближені до життя, тобто вони є життєвими для дітей. Учні, спираючись на свій певний досвід, та, використовуючи додаткові ресурси, з легкістю вирішують проблемну ситуацію.
    Щодо кейс-методу, то я вважаю - це одна з найкращих форм роботи у проблемному навчанні. Працюючи над створенням кейсу для учнів виникали деякі проблеми, в тому плані, що треба трохи включати свою фантазію, не забуваючи, що необхідно все ж таки дійти до певного висновку та дати дітям знання. Але результат того вартий!=)
Похожее изображение
07.11.2018

Використання ресурсу "Kahoot!" на уроках англійської мови в початковій школі

Похожее изображение

   На мою думку, ресурс "Kahoot!" може непогано доповнити урок англійської мови. Адже, це - цікаво, яскраво, музично і, не менш важливо, навчально і практично!
   За допомогою ресурсу ми разом з дітьми можемо закріпити певні ЛО, уміння читати, аналізувати та співвідносити інформацію, учні можуть попрактикуватися у правописі та перекладі слів, і це не все, ще багато інших цікавинок містить "Kahoot!". Якщо є бажання ознайомитися з ресурсом - прошу перейти за посиланням. 


  08.11.2018

Як я створювала Tutorial...

  Чи знаєте ви, що таке tutorial? Тutorial – це метод передачі знань, який може бути використаний як частина навчального процесу. Тutorial більш інтерактивний та специфічний, ніж книга чи лекція, tutorial намагається навчити на прикладі та надати інформацію для виконання певного завдання. (Перекладено з Wikipedia) 
  Якщо сказати конткретніше, то це звичайна інструкція, яку ми створюємо для того, аби показати іншим, як користуватися тим чи іншим ресурсом. 
  Для створення власного тьюторіалу я скористалася програмою Screencast. Спочатку, в мене був розпач, як його створювати, боялась записувати власний голос і так далі... Звичайно, вийшо записати tutorial не з першого разу. Через власне хвилювання щоразу були чи то помилки у мові, чи то довжелезні паузи... Ще незручності були через те, що, проживаючи у гуртожитку, не завжlи вдавалось влаштувати повну тишу на заньому фоні. Проте, уже після декількох невдалих спроб, у мене все ж таки вийшло записати, як на мій погляд, детальну інструкцію щодо користування ресурсом Quizlet.
  До речі, Quizlet є корисним ресурсом для вивчення лексики англійської мови, практикування слів. Якщо Вас зацікавив цей ресурс, то можете однайомитись з моїм tutorial, як саме користуватись Quizlet.  (Посилання)       
  08.11.2018

Моя робота над веб-квестом

Я хочу одразу зазначити, що робота над веб-квестом мені далась найтяжче. Здавалось, що мені це не вдасться  зовсім. Я розгубилася, який об’єм фантазії треба використати, а так, як я людина, у якої тяжко з креативністю, тому мене і відвідували такі думки. В голові було дуже багато ідей, які важко було структурувати. За допомогою викладача у мене все ж таки вийшло чітко визначити свої завдання і тоді я почала роботу. Я продивилася багато інтернет-ресурсів, добре обдумала, як саме я хочу перевірити рівень засвоєних знань.
Мені дуже хотілося, аби цей веб-квест дійсно був корисний як для мене, у його створенні, так і для дітей, які будуть проходити цей квест. І я гадаю, мій кінцевий продукт може стати у нагоді під час вивчення англійської мови. Було тяжко, але цікаво! 

                                                                                  27.11.2018

Немає коментарів:

Дописати коментар