Фізкультхвилинки

На цій сторінці ви можете знайти весь необхідний матеріал для того, щоб дати дітям трохи відпочити на уроці. Веселі, грайливі фізкультхвилинки!


Вимоги до оранізації та проведення фізкультхвилинок

1. Фізкультхвилинки проводяться на початковому етапі втоми (8-14 – та хвилина уроку), залежно від віку учнів, складності матеріалу.
2.    Для молодших школярів доцільно робит фізкультпаузу між 15-20 – ю хвилинами уроку.
3.     Вправи мають бути цікавими та простими у виконанні.
4.    Тривалість проведення 2-3 хвилини.
5.    Під час проведення фізкультхвилинки учні можуть сидіти за партами або стояти біля них, або біля дошки, поодинці чи групами.


Фізкультхвилинки – ігри

Гра «Де говорять англійською?»
Stand up!
Якщо я покажу вам прапор країни, де говорять англійською мовою, вам треба плеснути в долоні двічі, а якщо я покажу прапор країни, де говорять українською, вам треба плеснути в долоні один раз. (По черзі показувати дітям прапори України, Великої Британії, США)

Гра «Коти й миші»
Діти поділяються на дві групи: котів і мишей. Ставляться стільці, щоб розділити кімнату на три секції: «дім  котів», «мишачу нору» і «вулицю».
Учитель говорить «Cats, go home!» - і команда котів  переходить у «дім»; учитель каже: «Mice, walk!»- і команда мишей виходить на «вулицю».
Потім командує: «Cats, come out and catch mice! Mice, run away!»  - і діти-коти вибігають з «дому» й ловлять мишей, які можуть сховатися в «мишачій норі».

Гра «Simon Says»
Учні виконують рухи тільки після слів учителя:  «Simon says…», наприклад :
T: Simon says, hands up!
Учні підводять руки.
T: Hands down!
Учні нічого не роблять.
T: Simon says, hands down!
Учні опускають руки.
T:  Simon says, hands on hips!
Учні кладуть руки на стегна.
T: Sit down!
Учні нічого не роблять.
T: Bend left! Bend right!
Учні нічого не роблять.
T: Simon says, hop!
Учні підстрибують.

Гра «Dance like a Bear»
Учні стають у коло. Учитель надягає яскравий кашкетик на голову одному з учнів (ведучому) – він буде демонструвати рухи. Учитель вмикає веселу мелодію й каже: «Dance like a bear/ wolf/cat/fox/lion/ant, etc.».

Гра «У магазині»
На  столі  розкладені  малюнки  із  зображенням  фруктів, овочів  та  інших продуктів. Учні  по  черзі  стають  біля  столу  в  ролі  «продавця», решта – «покупці». Гра  відбувається  у  формі  діалогу:
·       Good morning!
·       Good morning!
·       Can I have / buy a plum?
·       Here you are!
·       Thank you.
·       You are welcome.
·       Good-bye!

Гра «Pass the ball round».
Учитель дає учням два м’ячі. За командою «Pass the ball round!» учні починають передавати  м’ячі  по  колу: один  праворуч  від себе, а другий ліворуч. Всі учні  промовляють  слова: «Pass the ball round!» Коли  м’ячі  зустрінуться, учні з м’ячами  виходять  на  середину кола, підкидають м’ячі вгору, промовляючи: «Up! Up! Up!». Після  цього  учні  стають  на  свої  місця, і  гра  повторюється.

Гра «Їстівне – неїстівне».
Учитель вибірково кидає м’яч учням, які стоять перед ним, і називає різні слова, як їстівні (слова до теми «Food»), так і неїстівні. Якщо  учень  ловить  м’яч, це  означає, що  він  згоден  з’їсти  те, що учитель йому пропонує. Якщо ні – це означає, що  він  відмовляється. Потім  роль  вчителя  може  виконувати  учень.
Гра «Make a figure».

Учні  роблять  коло  і  всі  разом  кажуть:
         Hop and run and play and crawl,
         These are movements
         We do all.                                                                                                           
         Make a figure we will try
         In the twinkling of an eye.
Наприкінці  римівки  вчитель  плескає  в  долоні, і  діти  розбігаються  по  всій кімнаті. Після цього сигналу всі гравці зупиняються на місці і набувають певної пози. Учитель  запитує, кого  зображає  учень, або  відгадує  сам. Гру  можна проводити  2-3  рази. Можна  обрати  ведучого, який  буде  визначати, яка  фігура  найкраща.

Гра «Хто швидше рахує?»
Група ділиться на дві команди. Команди встають у коло  і  починають  рахувати. Перший учень  кидає м’яч  і  каже: «One». Потім  другий  кидає  і  каже: «Two». Вони намагаються зробити це якнайшвидше. Якщо м’яч упав, лічба починається спочатку. Учитель може зупинити гру в будь-який момент. Та команда, яка дорахувала до більшого числа, отримає бал.

Гра «Збери портфель/сумку/ранець».
На столі розкладено шкільне приладдя. Учням пропонується як швидше скласти речі у портфель. При цьому вони повинні називати їх англійською.

Гра «Зіпсований телефон».
Гра проводиться по рядах, де у кожному не менше 5 гравців. Учитель або учень пошепки  говорить  першому  гравцеві  в  кожному  ряді  одну і ту саму фразу (з теми уроку). Перший повертає голову вліво і шепоче другому і т. ін. Говорячи інше слово, гравець повертає голову вправо.


Гра «Відчуття ліктя»
Учні стають у коло. Потім повертаються попарно обличчям один до одного. Це партнери. Коли  вчитель  або  учень  промовляє  фразу: «Elbow  to  elbow», учні мають доторкнутися ліктями один до одного. Далі подаються команди «head  to head», «nose  to  nose», «ear  to  ear», «hand  to  hand», «leg  to  leg», «knee  to knee», використовуючи  назви  різних  частин  тіла.

Гра «Упізнай слово»
Для цієї гри необхідна кольорова крейда. Учитель у довільному порядку пише на дошці вивчені слова. Учні читають їх вголос. Потім клас ділиться на дві команди. Кожна з команд отримує крейду різного кольору. Учитель  називає  слово, а  перший  учень  з  кожної команди біжить до дошки та обводить слово. Потім – другий, третій… Виграє команда, яка обведе більшу кількість слів.   

Гра «Boasting game»                                                                           
Учні змагаються у кількості рухів, які вони можуть назвати й продемонструвати. Кожний  по  черзі  показує  рух  і  називає  його  англійською, а  всі повторюють.
Виграє  той, хто  назве  найбільшу  кількість  дієслів.
·       I can jump (стрибає).
·       I can swim (імітує плавання).
·       I can run (біжить).
·       I can dance (танцює).

Гра «Крок – слово».
Ведучий  розкладає  на  столі  картки  зворотною  стороною  до  гори. На  них написано: animals, food, furniture, numbers, colours, school, house, transport, sport.
Один з учасників витягає картку і починає робити кроки, називаючи, наприклад тварин, якщо йому дісталася ця картка. Якщо  запас  слів  гравця  вичерпався, а хтось інший знає ще якісь слова, він може спробувати зробити більше кроків.  
Гра «Снігова куля».
Перший гравець вимовляє коротке речення, яке  складається  з  3-4 слів. Другий повинен  повторити  його  і  додати  до  нього  своє. Наступні  гравці  за  чергою  роблять те саме. Той, хто не може в пам’яті відновити усі речення, вибуває з гри.
Гра «Назви слова на букву».
Необхідно за чергою вставати та називати слова, які починаються на одну й ту саму букву. При цьому можна називати не лише іменники, але й дієслова, прикметники, інші частини мови. Виграє той, хто назве більше слів.
Гра «Guess who is that».
Один  учень  призначається  ведучим. Тримаючи  одну  руку  за  спиною долонею  вгору, він  стає  спиною  до  інших  гравців, які  стоять  півколом  біля нього. Гравці  вимовляють:
        We are very funny guys,
         Turn away and close your eyes!
         We will pat you on the back.
         Say “one, two, three” and guys who’s that.
Один з гравців непомітно підходить до ведучого, торкається  його  руки  та  відходить на своє місце. Як  тільки  ведучий  відчуває  чиєсь торкання, він починає  вголос  рахувати “one, two, three”, потім  повертається  обличчям  до  гравців та  намагається  відгадати, хто  до  нього  підходив. Усі  гравці  переступають  з ноги на ногу. Якщо ведучий відгадує, він міняється місцями з тим гравцем, котрий до нього підходив. Якщо ні, то гра продовжується з тим же самим ведучим.
Гра ”One or many?”
Учитель називає іменники (назви тварин) у множині чи однині. Учні плескають у долоні, коли чують іменник у множині.
T:  – Let’s play another game. Listen the names of animals. Clag your hands if it’s not one animal but many.
Гра ``Clap/ stamp``.
Clap your hands f you hear healthy food, stamp your feet, when unhealthy:
Apples, sandwiches, bananas, meat, milk, cheese, cola, water, potatoes, lemons, oranges, cabbage, sweets, chocolate, cake, potato-fry, fish, porridge, cookies, carrots.
Гра ``The golden fish``.
T: I will name musical instruments and you should act them, show without saying anything. Then I`ll show a picture of the word and you check it out.
·       piano
·       violin
·       guitar
·       trumpet
·       drum
·       harp

Гра «Five Little Fishies».
Five little fishies, swimming in a pool
(Wiggle five fingers) 
The first one said, "The pool is cool." 
(Show one finger, then wrap arms around body)
The second one said, "The pool is deep."  
 (Show two fingers, then hands measure 'deep') 
The third one said, "I want to sleep."  
(Show three fingers, then rest head on hands)                                          
The fourth one said, "Let's take a dip."  
(Show four fingers, then hands 'dive' into water)  
The fifth one said, "I spy a ship."   
(Show five fingers, then form scope with hands to peer through)
Fisher boat comes,  
(Form 'V' with fingers, then move hands away from body) 
Line goes kersplash  
(Pretend to throw fishing line) 
Away the five little fishies dash  
(Wiggle five fingers away)  



Гра «Little, Bigger, Biggest»
A little ball,     (make ball with finger and thumb)
A bigger ball,      (make ball with two hands)
And a great big ball I see.     (make a ball with arms)
Now help me count them,
One, two, three!     (repeat gestures for each size)

Гра «Funny Bunny».                                                                             
Here is a bunny    (raise two fingers)
With ears so funny  (put your hands on your head pretending as if they are ears)                                                                                                         
And here is a hole in the ground.    (make hole with fingers of other hand)
At the first sound she hears,   (put your hands on your ears)
She pricks up her ears    (straighten fingers)               
And pops right into the ground.    (put fingers in hole)
Гра «Hokey Pokey».
You put you right hand in, (put hand in front of you)
You put your right hand out, (put hand behind you)
You put your right hand in, (put hand in front of you)
And you shake it all about. (shake hand)
You do the hokey pokey, (put hands up and shake them)
And you turn yourself around. (turn around)
That’s what it’s all about! (put arms up).

Гра "Who?"
I'm very, very tall.
(Raise hands above head; stand
on tiptoes.)
I'm very, very small. (Crouch down close to ground.)
Sometimes tall, (Up again.)
Sometimes small. (Down again.)
Guess what I am now!
 (Students choose a position; teacher may ask, "Are you tall or small?" Student should be able to respond correctly.)
"Tall" and "small" may be replaced with "young" and "old," "hot" and "cold,"  "pretty" and "ugly," "noisy" and  "quiet," etc.

Гра «My Five Senses»
A small mouth for eating, (Point to mouth)
My nose for smelling, (Point to nose)   
My  two eyes for seeing, (Point to eyes)
My  two ears for hearing, (Point to ears)
My two hands for touching (Point to hands)
And  my head?
(Lean head on both hands, as if to sleep for sleeping. )

Гра «My Friendly Hands»
I have two hands. And
they are very special hands
They can clap together, (Clap)
They  can roll together, (Roll hands)
They  can rub together, (Rub together)
And they can give each other a hug (Hold hands together)   
Just like two friends.

Гра «Hello! Hello
Hello, hello.
(Wave one hand, then the other hand)
Can you clap your hands? (Clap!)
Hello, hello. (Wave!)
Can you clap your hands? (Clap!)
Can you  stretch up high? (Stretch!)
Can you touch your toes? (Bend down and touch your toes)
Can you turn around? (Turn around)
Can you say hello? (Wave, then say hello to as many people as you can!)
Hello, hello. (Wave!)
Can you stamp your feet?(Stamp your feet.)
Hello, hello. (Wave!)
Can you stamp your feet? (Stamp your feet.)
Can you stretch up high? (Stretch!)
Can you touch your toes? (Bend down and touch your toes)
Can you turn around? (Turn around)
Can you say hello? (Wave, then say hello to as many people as you can!)
Hello, hello. (Wave!)
Can you clap your hands? (Clap!)
Hello, hello. (Wave!)
Can you stamp your feet. (Stamp your feet!)

Гра «Number one, touch  your tongue».
Number one, touch your tongue.
Number two, touch your shoe.
Number three, touch your knee.
Number four, touch the floor.
Number five, learn to jive.
Number six, pick up sticks.
Number seven, go to heaven.
Number eight, over the gate
Number nine, touch your spine.
 Number ten - do it again.
While saying this rhyme the child bounce its ball and tries to do the described action.
Гра «Circle Time Chant».
Make a circle all together.
Make a circle all together.
Make a circle all together.
Make a circle NOW!
Stomp your feet all  together.
Stomp your feet all together.
Stomp your feet all together.
 Stomp your feet NOW!
Jump up and down  altogether.
Jump up and down altogether.
Jump up and down altogether.
Jump up and down NOW!
Dance 'round the  circle altogether.
Dance 'round the circle altogether.
Dance 'round the circle altogether.
 Dance 'round the circle NOW!
Shhh! Be quiet
altogether.
Shhh! Be quiet altogether.
Shhh! Be quiet altogether.
Shhh! Be quiet. NOW!
Let's sit down altogether.
Let's sit down altogether.
Let's sit down altogether.
Let's sit down NOW!
Гра «The Elephant».
The elephant walks
Like this and like that;
(Get down on all fours and walk back and forth.)
He's very tall,
(Stand and stretch arms up.)
And he's very fat.
(Stretch arms out to sides.)
He has no fingers,
(Hold hands up, making fists to hide fingers.)
But he does have toes,
(Reach down and touch toes.)
And, goodness gracious,
What a nose!
(Grab nose between fingers and thumb of left hand.)


Фізкультхвилинки – пісні

``We are young, we are free``
We are young, we are free,
Keep our teeth nice and clean,
See our friends, see the sights.
We are alright.
We wake up, we go out,
Have a laugh, scream and shout,
See our friends, see the sights.
We are alright.
Are you like you? I can`t be sure.
I see you, you see me.
Alright
It`s our world, we agree.
That we are young, we are free,
Keep our teeth nice and clean,
Meet our friends, see the sights.
We get cash, shop all day,
Stay our late, it`s ok,
See our friends, talk all night.
We are alright.

Hello Song Lyrics:
Hello, hello, hello
Hello, hello, hello
How are you?

Let's make a circle (x3)
Good idea!

Let's walk this way(x3)
Good idea!

Hello, hello, hello
Hello, hello, hello
How are you?

Let's clap our hands (x3)
Good idea!

Hello, hello, hello
Hello, hello, hello
 How are you?


``Books are full of many things``
Books are full of many things
That I would like to know.
Books are full of greatest men
That lived long, long ago.
Books are full of countries
That I would like to see.
Books are full of nice people
That I would like to be.

``Five little monkeys``
Five little monkeys sitting on a tree.
Five little monkeys sitting on a tree.
Micky jumps up.
 Daddy falls down.
Micky, Micky Monkey,
Please calm down.
Four little monkeys sitting on a tree.
Four little monkeys sitting on a tree.
Micky jumps up.
Mummy falls down.
Micky, Micky, Monkey,
Please calm down.

Three little monkeys sitting on a tree.
Three little monkeys sitting on a tree.
Micky jumps up.
Brother falls down.
Micky, Micky Monkey,
Please calm down.

Two little monkeys sitting on a tree.
Two little monkeys sitting on a tree.
Micky jumps up.
Sister falls down.
Micky, Micky Monkey,
Please calm down.

One little monkeys sitting on a tree.
One little monkeys sitting on a tree.
Micky jumps up.
Baby falls down.
Micky, Micky Monkey,
Please calm down.

``How do you live?``
How do you live?
How do you live?
How do you go?
How do you go?
How do you eat?
How do you sleep?
How do you wash?
How do you wash?


How do you dance,
How do you dance?
How do you clean?
How do you run?
How do you jump?
How do you swim?
How do you draw?

``You are to run when your spirit says run``
You are to run when your spirit says ``run``
You are to run when your spirit says ``run``
When your spirit says ``run``
You are to run right along
You are to run when your spirit says ``run``

You are to jump when your spirit says ``jump``
You are to jump when your spirit says ``jump``
When your spirit says ``jump``
You are to jump right alone
You are to jump when your spirit says ``jump``
You are to swim when your spirit says ``swim``
You are to swim when your spirit says ``swim``

When your spirit says ``swim``
You are right along
You are to swim when your spirit says ``swim``
You are to dance when your spirit says ``dance``
You are to dance when your spirit says ``dance``
When your spirit says ``dance``
You are dance right along
You are to dance when your spirit says ``dance``
             
You are to stop when your spirit says ``stop``
You are to stop when your spirit says ``stop``
When your spirit says ``stop``
You are spirit right along
You are to stop when your spirit says ``stop``


ALOUETTA (suit the actions to the words)

Alouetta, little Alouetta,
Alouetta, play the game with me:
Put your finger on your head,
Put your finger on your head,
On your head, on your head,
Don’t forget, Alouet! Oh!

Alouetta, little Alouetta,
Alouetta, play the game with me:
Put your finger on your nose,
Put your finger on your nose,
On your nose, on your nose,
On your head, on your head,
Don’t forget, Alouet! Oh!

Alouetta, little Alouetta,
Alouetta,play the game with me:
Put your finger on your mouth,
Put your finger on your mouth,
On your mouth, on your mouth,
On your nose, on your nose,
On your head, on your head,
Don’t forget, Alouet! Oh!

Немає коментарів:

Дописати коментар